Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας :: Υπηρεσία υποδοχής προτάσεων Η γνώμη σου - γνώση μας
υπηρεσία υποδοχής προτάσεων

Μια καλή γνώμη, που γίνεται δεκτή από όλους στην πολιτεία, γίνεται νόμος (Πλάτωνας)

Χαραξη Εθνικης Οδου Πατρων Πυργου

                                                                 

 

                                                                 Τσουκαλεικα Πατρας 30 - 01 - 2014

 

Εχω επισκεφτει τις περισσοτερες μεγαλες πολεις της Γερμανιας , Ιταλιας, Ελβετιας και Αυστριας διασχιζοντας τις εθνικες οδους των παραπανω χωρων. Στις παραπανω χωρες ο εθνικος δρομος δεν περναει μεσα απο κατοικημενες περιοχες. Το δε σπουδαιοτερο , ολοι οι εθνικοι δρομοι περνουν απο τις βιομηχανικες περιοχες των πολεων. Αντιθετα στον Εθνικο Δρομο Πατρων Πυργου περναει μεσα απο κατοικημενες περιοχες (Βραχνεικα , Τσουκαλεικα, Καμινια) και μακρια απο τη βιομηχανικη περιοχη της Πατρας.

Ακουσα καποτε τον περιφεριαρχη να λεει οτι λογοι οικονομικοι μας αναγκαζουν να μην κανουμε νεα χαραξη.

Ναι αλλα ο δρομος δε γινεται για μενα η για σας μονο. Γινεται για 100-200 χρονια.Που ακουστηκε τη σημερινη εποχη εθνικος δρομος να  περναει μακρια απο βιομηχανικη περιοχη; Ακομη και η σιδηροδρομικη γραμμη, επρεπε να περναει απο εκει.

Αν επιμενετε ακομη, καλυτερα να περιμενουμε να διορθωθουν πρωτα τα οικονομικα της χωρας. Τοσα χρονια δεν ειχαμε δρομο.Ας γινει επιτελους και κατι σωστο,εκτος και αν ειναι λογικο ο εθνικος δρομος να περναει μεσα απο τα σπιτια μας ,οπως και ο σιδηροδρομος πανω απο τα κεφαλια μας (κυριολεκτω).

                                                                                Ευχαριστω πολυ

(1) Σχόλια

  1. Δημήτρης
    Δημήτρης - Απάντηση σε αυτό το σχόλιο

    Καλησπέρα σας

    Γεννήθηκα και κατοικώ μόνιμα στην Αθήνα αλλά κατάγομαι από την Ηλεία. Με αφορμή την ακύρωση της δημοπράτησης του τμήματος της Ολυμπίας οδού Πατρών - Πύργου, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
    Kάποιοι ...κύριοι αποφάσισαν ότι δεν υπάρχει λόγος να γίνει αυτοκινητόδρομος από την Πάτρα και νοτιότερα μέχρι τον Πύργο (σ.σ. ας σημειώσω ότι ουσιαστικά οι περιοχές από τον Πύργο και νοτιότερα εξυπηρετούνται σήμερα έως ένα πολύ μεγάλο βαθμό, μέσω του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας). Επομένως οι μεγάλοι χαμένοι είναι όσοι "κινούνται-διαμένουν, κλπ" στην περιοχή μετά την Πάτρα και μέχρι τον Πύργο. Δηλ. μιλάμε για ολόκληρο το βορειοδυτικό τμήμα της Πελοποννήσου!!! Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ντροπή!!! Προσπάθησα να βρω έστω και ένα "επιχείρημα" για την μη κατασκευή του έργου. Δεν μπόρεσα όμως να σκεφτώ απολύτως κανένα. Γι αυτό νομίζω ότι δικαιούμαι ως νοήμων πολίτης να αναρωτηθώ :

    1) Μήπως είναι πολυδάπανο ή έχει τεχνικές δυσκολίες προκειμένου να κατασκευαστεί το συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητόδρομου; Μήπως διέρχεται από ορεινά εδάφη (βλ. Εγνατία Οδός, Αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας) και απαιτούνται να κατασκευαστούν τούνελ, χαραδρογέφυρες, κλπ ; Η απάντηση σαφώς και είναι ΟΧΙ. Διότι "διέρχεται" από τα πιο εύφορα ΠΕΔΙΝΑ εδάφη της πατρίδας μας.
    2) Τότε για ποιό λόγο ακυρώθηκε? Προφανώς δεν εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα. Eπιχειρηματικά; Πολιτικά; Και τα δύο; Δεν ξέρω, ίσως και τα δύο. Ίσως αν η Πάτρα (βλ.σύνδεση με Ιταλία) ήταν στην γεωγραφική θέση του Πύργου, ίσως, το έργο να είχε ήδη κατασκευαστεί.
    3) Για ποιο λόγο εξοντώνεται η συγκεριμένη περιοχή. Να θυμίσω ότι προ λίγων μόλις ετών καταργήθηκε και η σιδηροδρομική σύνδεση. Tυχαίο; Δεν νομίζω.

    Και σας ρωτώ, εσάς που είστε οι εκλεγμένοι του λαού μας, άρα μας εκπροσωπείτε σε Περιφερειακό τουλάχiστον επίπεδο:

    1) Αυτοκινητόδρομος που δεν διέρχεται από την Ολυμπία και ονομάζεται Ολυμπία Οδός μπορεί να υπάρχει?
    2) Μήπως μπορεί να υπάρξουν Ολυμπιακοί Αγώνες χωρίς την Ολυμπιακή Φλόγα? Και ο νοών νοείτω...

    Μετά τιμής

    Ένας εξοργισμένος αλλά σκεπτόμενος, μεταξύ πολλών άλλων, θέλω να πιστεύω, πολίτης αυτής της χώρας

Σχολιάστε αυτή την πρόταση

Η διεύθυνση email ΔΕΝ δημοσιεύεται. Τα πεδία που επισημαίνονται με * είναι υποχρεωτικά.

88 μείον 59 =   
Αποθήκευση δεδομένων...